Beiträge von Eric B


    Hallo Fred,


    Welkom hier, ik ben hier al langer aktief en kan beamen dat dit een zeer aktief forum is. Ik verbaas me steeds weer dat mensen schrijven dat de NC een half jazz blok heeft, terwijl dat pertinent onzin is. Blijkbaar lezen jullie maar half. Het blok van de NC is geinsprireerd op de jazz in de ontwikkel en prototype fase. Daarna is het blok van de grond opnieuw ontwikkeld.


    Niemand zou zonder oordopjes moeten rijden, krijg je later spijt van. Schrijffouten vinden ze hier niets eens zo erg, want ze waarderen onze poging tot duits schrijven enorm en kunnen zelf echt geen nederlands. De manier van omgaan hier bevalt mij veel beter dan NL fora waar ik dan eigenlijk ook nooit aktief ben. Nogmaals welkom, veel plezier en veilige KM gewenst.


    So ist es. Habe es auch immer dabei.


    Hallo Gume,


    Ja zu kurz. War fast zwei wochen in der schwarzwald region und hab taglich fast 350 km gemacht. Kein problem. War mit ein freund und der fahrt ein CBR600F und ich muste immer 4 liter weniger tanken :dance:. Der Schwarzwald hochstrasse sind wir mehrmals gefahren, war einfach toll!.


    Nee, ich habe keine Philips birne.


    Montag wieder arbeiten, aber der nachste urlaub mit der X geht nach scotland.


    Ryker, das ist eine gute idee und fur mich nachvollziehbar.


    Hallo Rentner,


    Schön. Aber bitte sag mal wo kommen die schöne hebel her?